top of page

Sok olyan családi céggel állok kapcsolatban, akik nem terveztek semmiféle reklámozást, tehát a csomagolásoknak a piacon úgy kell megjelenniük, hogy hordozza a önreklámozást, ezért nagyon nagy jelentősége van esetükben az eltalált formavilágnak. A szűkös anyagi lehetőségek adják azt a tervezői feladatot, hogy esetükben a reklám az maga a csomagolás.

A csomagolás mint a termék és önmaga promóciója.

Ez az elv vált az alapkoncepcióvá a munkák során, hogy a termékek ne igényeljenek plussz forrásokat, önmaguk megállják a helyüket. A termékek önálló arculattal, világgal rendelkeznek, megjelenésükben alkalmasak a figyelemfelkeltésre és ugyanakkor kisebb költséggel alkalmasak könnyen, a saját világából fakadó reklámozásra. Nagyon szép minta A Szarvasi Mozzarella története, vagy az elmúlt év nagy kezdése az R.Baker's édesipari cég. Az R.Baker's első termékét 2020 októberben a la Wiwa Stúdió-val való együttműködéssel vezette be reklámok nélkül. A termék kiváló minősége, a jól megválasztott tortafajták és a termékcsomagolás volt a lehetőség a piaci megjelenésre.

A csomagolásterezéshez elengedhetetlen a mérnöki hozzáállás és a tervezői érzékenység egyensúlya. Ha valamelyik túlsúlyban van a csomagolás nem lesz teljes, nem tölti be a vevői kiválasztásra való meghívás örömteli pillanatát.

la_Wiwa_logó_1.png
la_Wiwa_logó_2.png
la_Wiwa_logó_3.png
la_Wiwa_logó_4.png

Szeretem a csomagolásokat, szerettem a cégekkel való együttműködést, a változást, a termékcsaládok formáinak kialakulását, a több kisebb-nagyobb folyamatos arculatváltásokat, a létrejött és folyamatosan fejlődő családmodelleket.

A bolti polcok a 20.-21 század művészeti kiállítótermei, ahol megjelenhet az élmény, a harmónia, az egyensúly vagy az egyszerű: ismerd fel és párosítsd szemlélet, azaz az irányított vevői fel és ráismerés (reklám).

Hiszem, hogy a csomagolás maga a promóció is egyben, ezért a tervezés során nem csupán a termék design-ja alakul ki, hanem egy élményszerű megjelenés is. Tapasztalatom az hogy a termékek különösebb reklám nélkül, csak önmaguk a csomagolások is megvalósíthatják a promotálást. Egy gyenge csomagolásdesign drágább a megrendelőnek,

mint az eltalált forma.

Szarvasi Mozzarella 1.jpg
Szarvasi Mascarpone 2.png
Szarvasi Mascarpone 4.png
Szarvasi Mascarpone 6.png
Szarvasi Mozzarella 7.png
Szarvasi Mascarpone 3.png
Szarvasi Mascarpone 5.png
Szarvasi_Mascarpone_Laktózmentes_1.jpg
Szarvasi_Mascarpone_Laktózmentes_2.jpg
Szarvasi_Mascarpone_Laktózmentes_3.jpg
Szarvasi_Mascarpone_Laktózmentes_4.jpg
Szarvasi_Mascarpone_Laktózmentes_5.jpg
Szarvasi_Mascarpone_Laktózmentes_6.jpg
Szarvasi_Mascarpone_Laktózmentes_7.jpg

Minden terméktervezést megelőzi a technológiai méretek bekérése, így a tervek már
"élesben" készülnek, elkerülve azt, hogy tervek elfogadása után a valóságos méreteken
a terv módosulása már nem működik hatékonyan.

Naturfood 1.jpg
Naturfood 2.png
Naturfood 3.png
Naturfood 4.png
Naturfood 5.png

A la Wiwa Stúdió termékcsomagolástervezési munkája tartalmaz mindent, ami a tervezést elősegíti,
a hajtásforma bekérést, vagy elkészítését, a fotózást, a retusálást, a kötelező szövegek beírását, vonalkód készítését, majd az elfogadott terv nyomdai kivitelezést, a nyomdával való kommunikációt, a nyomdai előkészítésre javaslattételt. Tartalmazza még az elfogadott grafikai anyagból készített (compozit pdf) színhelyes kromalin (proof) készítését a nyomdai színbeállításhoz. Természetesen a nyomda által megvalósított nyomdai előkészítés mintanyomtának az ellenőrzést is magába foglal, mint a szöveg, mint a forma,
mint a nyomdai megoldás tekintetében.

A la Wiwa Stúdió keze alatt 20 éve működő Brand-ek születtek meg, amik most is a piac meghatározói (Szarvasi Mozzarella, R.Baker's, Gergely, Prézli, Profood Vegameal, Házi Arany). Vannak olyan csomagolások amik 20 éves tervezések, még mindíg megtalálható a fagyasztópultokban, annyira szeretik

a termék megjelenését, hogy közvéleménykutatás szerint nem érdemes megújítani.

Tervezőként a megélésem az, hogy ha a folyamatos apró arculatkiegészítések elmaradnak, a termékcsoport leszakadhat a versenytársaktól. Azóta persze születtek új Gergely termékek a múlt megtartásával,

a felismerhető háttérszín, de már modern logómódosítással új fotózással friss apró kiegészítő dinamikákkal.

Csomagolástervezés,

kivitelezési árajánlat

Csomagolástervezés: 180.000,-Ft-tól

(a -tól jelentése: a felhasználtságtól függően a nagyobb gyártásszámú termék esetén)

- tartalmazza a csomagolás megtervezését, a hajtásformára tervezést

Mutációs csomagolástervezés: 130.000,-Ft-tól

- tartalmazza a csomagoláscsalád következő tagjának megtervezését

Nyomdai kialakítás: 10.000,-Ft/gépóra

- tartalmazza a teljes csomagolás nyomdai módon való kialakítását, kötelező szövegezést, vonalkód készítést,

a nyomda részére a nyomdai anyag átadását  (bonyolultságtól függően 3-6 gépóra)

3D-s megjelenítés: 15.000,-Ft/db

- tartalmazza az elfogadott anyag digitális módon való megjelenítését a valóságos termékhez 

legjobban hasonlító módon

Az árképzés az évek során elkészült grafikai munkák alapján készültek, természetesen a jelen gazdasági helyzetben ezek az árak kedvezőbbek lehetnek, eltérhetnek ettől kedvezmények formájában. Amennyiben egyedi, személyre szabott ajánlatot szeretne kérni, vagy több információra van szüksége, kérem keressen meg!

la Wiwa 1.png
la_Wiwa_logó_1.png
la_Wiwa_logó_2.png
la_Wiwa_logó_3.png
la_Wiwa_logó_4.png

la Wiwa Stúdió Kft.

1077 Budapest, Király utca 75.

mobil: 0036 30 979 0914

kapcsolattartó: Pölczman Gábor

e-mail: lawiwastudio@gmail.com

bottom of page